انتظار منتظر

دلی دارم که دلدارم تو ئی تو 

                  غمی دارم که غمخوارم توئی تو

شفا ی د ر دبی درمان مائی 

                 خطا بخش خر ید ا رم  تو ئی تو

درون دیده ام عکس مه تست 

                 سر شوریده ام خاک ر ه تست

بیا پیراهن یو سف  به تن کن 

                  که شاهنشه غلام درگه تست

شبم گشته بلند ای دلبر من  

                 بیا  رو شن نما شب اختر من

شبانگه باخدایت می سپارم  

                  تو ئی  تنها   ا مید  با و ر   من

تمنا ی و صا لت در دلم بو د   

                  امید  و صل تو در خا طر م بود

نمی دانم کجا  مئاوا گزیدی  

                   خد ا یا یاد  تو یا د ا و ر م  بو د

همه مست وگرفتار نگاهت  

                    گل  نر گس  نثا ر خا ک راهت

به منزل کی رسی تا بیایم     

                  کنم جان را  فدای یک نگاهت

     شعر از کتاب انتظار   اثر :    احترام هدایت دولت ابادی

نظرات 2 + ارسال نظر
shab دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://caktoosepayani.blogfa.com

سلام.مرسی از مطالبت

محمد دشتکیان پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.erfanzohoor.blogfa.com

چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهور عاشورا ، بالا رفتن دست علی (ع) و بالا رفتن سر حسین(ع)....

با عرض سلام خدمت شما
جنبش عرفان ظهور با مطالبی مهم و جالب در خدمت شما است لطفا به وبلاگ ما با آدرس www.erfanzohoor.blogfa.com سر بزنید.

التماس دعا-در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد